poniedziałek, 4 sierpnia 2014

ROZDZIAŁ JEDENASTY

Czytasz=komentuj
Ważna Notatka Pod Rozdziałem 

Selena's Pov

Kiedy weszliśmy do sypialni, zobaczyłam coś pięknego, wszędzie były pozapalane świece które nadawały temu miejsc jeszcze więcej nastroju
Nagle poczułam patre silnych rąk oplatających mnie w tali.
Szatyn odwrucił mnie przodem do siebie i pocałował mnie w usta, po chwili pocaunek przerodził się w coś większego, chłopak złapał mnie za uda i dał znać bym na niego wskoczyła co wykonałam od razu, po chwili poczułam jak szatyn kładzie mnie na materacu a sam zwisa na demną i zaczyna całować mój dekolt, wsuwa swoje ręce pod moją koszulkę nagle opamiętałam się i zatrzymałam jego rękę
-Justin przestań
-Kotku co się dzieje
-Ja ja nie jestem gotowa
-Ok, Selena popatrz na mnie -przeniosłam wzrok z okna na szatyna-poczekam nawet sto lat nie będę naciskać jeśli nie chcesz -nic nie powiedziałam a chłopak szybko położył się obok mnie, a ja położyłam głowę na jego torsie nie wiedząc kiedy usnęłam.

Obudziłam się koło dwudziestej, lecz koło mnie nie było szatyna, wstałam i ruszyłam w strone salony który znajdował się obok sypialni ciągle zastanawiałam się skąd Jus miał pieniądze na ten hotel, zastałam szatyna w salonie rozmawiał z kimś przez telefon nie chciałam być zła dziewczyna ale musiałam podsłuchać
-Nie nie rozumiesz zabiłem tego skurwiela bo skrzywdził Katy była osobą która była i dalej gdzieś w sercu jest najważniejsza dla mnie ,nie rozumiesz mieliśmy coś co nas łączyło a ty mi tu pierdolisz że policja coś węszy chuj mnie to obchodzi ten drań nie żyje i jest owiele lepiej sory musze kończyć nie chce by Selena mnie słyszała -coś tam jeszcze rozmawiał z kimś ale ja musiałam wrócić do sypialni by szatyn się nie skapnął , weszłam do sypialni i szybko wskoczyłam pod kołudre, chwilę potem usłyszałam jak drzwi sypialni się otwierają
-Kochanie czas wstać mam coś dla ciebie-odwruciłam się przodem do szatyna lecz całe czasy miałam w głowie słowa które mówił do słuchawki telefonu "Katy była osobą która była i dalej gdzieś w sercu jest najważniejsza dla mnie " co to za Katy i czemu była lub dalej jest nwm dziwnie się czuje mam go teraz dla siebie ale on dalej kocha jaką Katy musze sie wszystkiego dowiedzieć ale napewno Justin mi nie powie .
-Oo moje kochanie się obudziło  mam dla Ciebie kolację
-Mhhh wygląda apetycznie dziękuje jesteś kochany
-Wszystko dla mojej ukochanej-powiedził tace z jedzeniem przedemną i zaczął mnie karmić , było to słodkie ale ciągle czułam się dziwnie w otoczeniu Justina jeszcze po tym co usłyszałam lecz męczyła mnie keszcze jedna rzecz Czy Justin kogoś zabił?-ciągle nieogłam przyjąc tego że szatyn się ściga i handluje narkotykami bronią i innymi duprelami ale mówił że ten jego gang to nic strasznego a teraz sama nie wiem
-Kochanie słyszysz mnie-zapytał szatyn wyciągając mnie z transu
-Taak przepraszam zamyśliłam się
-O mnie pewnie
-A o kim innym
-Urocze i wiesz co
-Co?
-Kocham Cię
-Urocze -odpowiedziałam kiedyś z łatwością odpowiedziała bym mu na te słowa ale teraz sama niewiem po pierwsze Justin mnie zdradził po drugie ciągle kocha jakąś dziewczyne i po trzecie czuje że on coś przedemną ukrywa
-A ty
-Co ja ?
-Kochasz mnie ?-zapytał a ja nie wiem co mu odpowiedzieć
-Justin
-Wiedziałem nie kochasz i pewnie nigdy nie kochałaś wiesz co mam dość może to zły pomysł żebyśmy do siebie wracali
-Justin to nie tak chce czasu, chce by było tak jak na początki prosze postarajmy się
-Dobrze , przepraszam skarbie poprostu nie chce cie już stracić -szybko wkopałam się spod kołudry i usiadłam na  przeciwko chłopaka
-Justin trudno było mi się pozbierać po zerwaniu, jeszcze dowiedziałam się że jesteś gangsterem ale zostałam z tobą bo cie kocham i nie chce znowu cierpieć
-Nie będziesz , bedziemy szczęśliwi do końca życia
-Haha skąd wiesz że bedziemy do końca życia razem
-Wiem bo cie bardzo bardzo kocham i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie
-Oj Justin
-Też cie kocham Selena

Justin's Pov

Leżeliśmy tak z Seleną a na zegarku wybiła północ, spojrzałem na ukochaną i zobaczyłem że śpi, jutro będziemy musieli wcześnie wstać bo musimy chodzić do szkoły.
Za niecały miesiąc mój anioł ma urodziny mam już dla niej niespodziankę myślę że jej się spodoba

-------------------------------------------------------
Hej sorki że dodaje dziś rozdział ale nie miałam neta przez dwa dni i wreszcie naprawili hehe
Postaram się dodać nowy rozdział jutro lub w środę mam nadzieje że nie jesteście źli  lecz od 14 sierpnia będę dodawać normalnie codziennie
Drugą sprawą jest to że postanowiłam że opowiadanie będzie mieć 35 rozdziałów i jeśli bedziecie chcieli będę pisać drugą część :-D

A wogule jak myślicie co Justin kombinuje ?;)
Do NN
Jeśli macie już shots na androida lub ios to dajcie mi follow @dzooaniixu a i jeszcze macie jakies pytania związane z opowiadaniem piszcie @dzooaniixu


9 komentarzy:

  1. Super jestem bardzo ciekawa co z tą Katy czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jak zawsze cudowny pozdrawiam i całuje XO

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest świetny i przynajmniej ja wiem już że chciała bym 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłoby zajebiscie gdybys napisała 2 część :):):) <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny świetny świetny!

    OdpowiedzUsuń