czwartek, 21 sierpnia 2014

ROZDZIAŁ OSIEMNASTY


~~~~~~Selena's Pov~~~~~~
Obudziło mnie słońce które wpadało przez nie zasłonięte okno do sypialni. Kiedy chciałam się podnieść coś a raczej ktoś  umorzliwiał mi to obejmując mnie, po chwili przypomniałam sobie ostatnią noc z Justinem, kiedy udało mi się wydostać z objęć chwłopaka, szybko iwinęłam się prześcieradłem i weszłam di garderoby wyvrałam z tamtąd
 uvrałam i udałam się do łazięki, kiedy wzięłam prysznic skapłam.się że nie zabrałam bielizny z sypialni, kiedy tam.weszłam zabrałam bieliznę gdy miałam wchidzić do łazięki usłyszałam głos Justina
-Hej skarbie -popatrzyłam w tamtą stronę i uśmuechnęłam się
-Hej kotku
-Chodź do mnie
-Justin jestem w samym ręczniku pójdę się ubrać
-No chodz widziałem cie nago czegi się wstydzisz-na samą myśl że widział mnie na go zaruminiłam się, położyłam bieliznę na komidzie i udałam się w stronę chłopaka
-Połóż się -szybko wykonałam jego polecenie -Poobała ci się ostatnia nic
-Yep dziękuję było niesamowicie -cmoknęłam chłopaka w usta a on złapał mnie za biodra i posadził tak że siedziałam na nim okrakiem a mój ręcznik lekko podwinął  tak że teraz moja strefa intymna była widoczna dla moje chłopaka
-Mmm takie widoki z samego rana -powiedział Justin kładąc rękę na moją strefę intymną lekko ją masując-co ty na to żebyśmy dziś wyhechali na wakację
-ok a gdzie-zapytałam
-Aaa to nuespodzianka
-Justin nie lubie niespodzianek
-Tą pokochasz skarbie idz się ubrać już bo kusisz bym ściągnął z Ciebie ten ręcznik-szybko wstałam z chłopaka zabrałam bieliznę i udałam się do łazięki, ubrana już w ubrania wyszłam z łazinki do sypialni i zobaczyłam tam szatyna ubranego już, rozmawiała on przez telefon
-Dzięki stary-takk takk będziemy -2 tygodnie -ok pa
-Kochanie muszę iść się pakować tobie też radziłbym mamy dwie godzinki
-Coo!! Justin jak ja mam się spakować w dwie godziny
-Kochanie dasz rade a teraz pa będę za dwie godziny.
Kiedy szatyn wyszedł weszłam do garderoby i zaczęłam pakować ubrania i kosmetyki

-----------------------------------------------------
Hej przepraszam za takie opuźnienie lecz z moim internetem się coś dzieje a teraz mam okazje dodac rozdział bo jestem u kolezanki oviecuje nn lepszy caluski

3 komentarze:

  1. Super rozdział :) huhu ciekawa jestem gdzie ją zabierze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa gdzie ja zabierze

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne *_* czekam na nastepny rozdział ! ;*

    OdpowiedzUsuń