sobota, 16 sierpnia 2014

ROZDZIAŁ SZESNASTY


~~~~~~Justin's Pov~~~~~~

I co teraz mam zrobić, mam jej powiedzieć że prawdo podobnie ma brata kurwa
-Justin pytałam o coś, po co ci moje włosy-zapytała Selena a ja stałem tam jak kołek
-Selena ja po prostu
-Ty co wytłumacz mi to
-Kurwa nie muszę ci się tłumaczycz -szybko schowałem jednego włosa do torebki foliowej i minąłem Selene, wiem że teraz będzie na mnie zła, ale wytłumaczejej to po badaniu
-Justin !-usłyszałem głos krzyczącej Seleny
-Kurwa Bieber stój gdzie idziesz
-Ide spać do gościnnego
-Ah tak teraz będziemy sięunikać świetnie ,ale wiesz co wychodzę wracam do siebie-nic nie odpowiedziałem tylko patrzyłem jak dzoewczyna ubiera kurtkę i buty nawet nie zauważyłem że miała na sobie swoje spodnie
-chyba nie myślisz że dam ci wyjść o-zobaczyłem na zegarek -czwartej rano samej
-to niedaleko a przebywać z tobą pod jednym dachem nie mam zamiaru, odezwij się jak będziesz chciał mi to wszystko wytłumaczyć pa-patrzyłem jak moja ukochana odchodzi kiedy zamknęła drzwi wkurwiłem się
-Kurwa kurwa kurwa -wykrzyczameł na cały dom
Wiem że nie moge jej nic powiedzieć , szybko wylręciłem numer do Marco
Jeden sygnał ,drugi,trzeci
-halo-powiedział zaspany chłopak
-Siema tu Bizzle mam próbkę włosa
-Ok dziś zaniesiemy moje i jej dna do laboratorium
-Jasne spotkajmy się o 10 w szpitalu na Madison 55/7 *
-Ok
-Pa
Szybko rozłączyłem się o ppszedłem troszkę się przespać.
~~~~~6 godzin później~~~~~
-Co jeśli jesteśmy rodzeństwem -spoko będzie zadowolona ona myśli że jedyna jej rodzina nie żyje a jak sie okaże że ma brata będzie szczęśliwa
-Pan Marco Jones -zapytała pielęgniarka wychodząca z gabinetu
-Tak to ja -odpowoedział Marco widziałem jak trzęsą mu się ręce
-Proszę to są wyniki -powiedziała i odeszła, Marco nie pewnie wyjął papier z koperty i wpatrywał się w wynik
-Mam siostre kurwa
-Stary super będziemy szwagrami
-Co chcesz oświadczyć się Sel-zapytał , i miał rację ale ja nie wiem kiedy narazie sam noe wiem na czym stoję z moją ukochaną
-Tak ale narazie nie
-Spoko możesz zawieść mnię do niej chce z nią pogadać
-Jasne chodźmy.

~~~~~~Selena's Pov~~~~~~
Obudziłam się jakąś godzinę temuzdążyłam się http://images.thehollywoodgossip.com/iu/t_full/v1383593635/selena-gomez-teen-vogue-pic.jpg
Nie mam zamiaru dziś nigdzie wychodzić nadal myślę po co Justinowi moje włosy.
Właśnie kończyłam swoje płatkie kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi, wstałam i podeszłam do drzwi w nich zobaczyłam Justina i jakiegoś chłopaka nigdy go nie widziałam w gangu dziwne
-Hej skarbie -powiedział mój chłopak
-Hej jeśli nie przyszedłeś mi wytłumaczyć tego co było pare godzin temu to możesz spierdalać
-Właśnie przeszedłem w tej sprawie a właściwie przyszliśmy -co przyszli co tu się dzieje
-Chodzmy do salonu-udaliśmy do salonu i usiedliśmy ja obok Jusa a nieznany mi chłopak na sofie obok
-Więc skarbie to jest Marco
-No i co z tego
-On
-Jeztem twoim bratem -powiedział Marco a ja wpatrywałam się w niego
-Że co ja jestem jedynaczką moja mama zmarła cztery lata temu nie mówiła że mam brata
-Posłuchaj twoja mama żyje znaczy nasza twój pjciec kazał jej wybierać albo wybiera mnie lub Ciebie twoja mama miała romans z moim taatą kiedy twój się dowiedział wściekł się pamietasz officera pepera
-Tak to on powiedział że moja mama nie żyje-powiedziałam ze łzami w oczych
-No właśnie to był mpj ojciec proszę jeśli pojedziesz ze mną do mojego domu zobaczysz swoją matkę
-Nie dajcie mi spokój wypierdalać z mojego domu nie chce tego słuchać
-Slena prosze jesteś moją siostrą
-Nie jestem twoją siostrą spierdalaj -wykrzyczałam i popatrzyłam jak chłopak idchodzi-ty tez
-Kochamie proszł cie
-Spadaj chce być sama
Kiedy byłam już  usiadł na kanapie i zaczęłam płakać...

------------------------------------------------------
Hej nowy rozdział yehh
Selena na brata omg
Trochę krótki wiem ale jakoś tak mam ostatnio sorka zapraszam na mojego deugiego bloga
http://life-drema-crew.blogspot.com/?m=1

4 komentarze:

  1. Bardzo dobry czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko *.* kurcze dzieje sie mam nadzieje ze Selly dogada sie z Marco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu taki krótki

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i kródki ale ma w sobie dużo akcji :) nie mogę się doczekać następnych :)

    OdpowiedzUsuń