czwartek, 24 lipca 2014

ROZDZIAŁ SIÓDMY

Selena's Pov

Wyszłam z łazienki,Justin leżał na łóżku w takiej pozycji w jakiej go zostawiłam.
-Bieber
-Gomez-powoedział z uśmiechem na ustach
Podeszłam do Justina i usiadłam na nim okrakiem, Justin podniusł się a ja zaatakowałam jego usta swoimi
-Selena kochanie nie jesteś zła za to zdjęcie-zapytał Justin podczas pocałunku
-Nie kochanie ale pomyślałam że może byśmy tak, no wiedz -przejechałam rękami po sześciopaku chłopaka, a z ust Jusa wyciekł lettki jęk
-Selena przestań-powiedział Justin podczas, gdy ja ocierałam się o krocze chłopaka-Selena prosze Cię
-Nie podoba ci się kochanie-zapytałam przygryzając wargę
-Kurwa Sel sama się prosiłaś-Justin odrazu odwrucił nas tak że teraz on dominował.
-Haha widzę że Bieber Junior się nam podnieca -powoedziałam wyślizgując się spod chłopaka i szybko wślizgłam się pod kołudre
-Ej kochanie  to jest nie fair patrz co zrobiłaś-wskazał na pokaźne wybrzuszenie w swoich bokserkach
-Przepraszam lecz kara musi być  baby
-Uuu nie nawidze cię Selenko idę pod prysznic -powiedział i zniknął za drzwiami łazięki
-Też cie kocham Justinku- nie usłyszałam już odpowiedzi,zabrałam kakao przygotowana wcześniej przez Justina. Nie wiem kiedy zaczęłam być śpiąca, może to za dużo wrażeń jak na jeden dzień,.mam tylko nadzieję że policja znajdzie  morderce mojego ojca. Z tą myślą morfeusz porwał mnie do swojej krainy snów.

Justin's Pov
Wyszedłen z wanny i owinąłem się recznikiem, który wcześniej wyjęła mi Selena, wyszedłem z łazienki i zobaczyłem mojego anioła spała jak suseł podszedłem do niej i przykryłem ją dokładnie, kiedy odchodziłem i idąc na drugą strone lóżka moj telefon zawibrował powiadamiając mnie o nowej wiadomości, szybko wziąłem mojego Iphona i odblokowałem go szybko i włączyłem nową wiadomość, jak sie okazało była od nieznanego
'OD NIEZNANY
SŁYSZAŁEM ŻE MASZ NOWĄ PANNE MHMM LEPIEJ JEJ PILNUJ PONOĆ NIEZŁA Z NIEJ LASKA A PS BIEBER W SOBOTE 22 NEW STREAT CENTER WYŚCIGI PAMIETAJ POKONAM CIĘ ~CM~'
Kiedy przeczytałem wiadomość odrazu spojrzałem na Selene, myśl że ten dupek Conor Lovato
 mugłby jej coś zrobić, wiem do czego jest zdolny jedną dziewczyne już mi odbił ale nie pozwole  zrobić coś Selenie. Jeszcze wyścigi dziś mamy czwartek musze powiedzieć Selenie o wyścigach napewno nie bedzie zadowolona. Nie myśląc już położyłem się obok mojej bogini i mocno ją przytuliłem
-Kocham Cie -szepnąłem dobjej ucha
-Ja Cuebie też-usłyszałem cichy odgłos

~Miesiąc Później~
Przez ten miesiąc dużo się stało powiedziałem Selenie o wyścigach przez tydzień nie odzywała się do mnie, ale przemyślała to i powiedziała mi że jeśli bedę ostrożny to nic ona do tego nie mam że to mój wybur, równy miesiąc temu Selena pochowała ojca  pomogłem jej w tym chodź dla niej nie było to łatwe, teraz jest lepiej Selena ma mnie, chłopaków oprucz Luka zakazałem mu się do niej zbliżać a i ma jeszcze swoją przyjaciółkę Stelle która wpadła w okok Olivierowi może coś z tego bedzie kto wie. Teraz siedzę w swoim pokoju i czekam na Jasona musze z nim coś omówić.
Po 20 minutach usłyszałem dzwonek do drzwi, szybko wyszedłem z pokoju otworzyłem drzwi i ujrzałem Jasona
-Hej bro wejdź -powoedziałem wotając się z Jasonem
-Hej widze że nasz Justinem ma chumorek
-Tak chodź do salonu
-Jesteś sam-spytał Jason
-Takk matka pojechała z koleżankami na mały wypadł do LA wiesz kobiety po trzydziesce -oboje wybuchliśmy głośnym śmiechem
-Słuchaj Justin wiem że ostatnio dużo się działo ale pamiętasz że musimy się zemścić na Conorze-na samo wspomnienie jego imienia wspomnienia wruciły gościu zapłaci za krzywde którą mi wyrządził zabił dwie najwarzniejsze osoby w moim życiu musi ponieść za to odpowiedzialność.
-Tak stary właśnie po to Cie tu wezwałem o sprawie wiedzą tylko ty i ja nikt więcwj reszta gangu ma nie wiedzoeć ok
-Jasna sprawa jesteś dla mnie jak brat
-Dzięki więc układ jest taki Conor za trzy dni będzie w okolicy zadzwonisz do niego że masz dobry towar i chcesz układu rozumiesz-pokręciłem głową na znak że kumam-no a wtedy ja przyjade z tobą niespodziewanie zastrzelimy gnoja tak że nie będzie się tego spodziewać
-Stary mówił ci, ktoś kiedyś że jesteś genialny
-Ty stary haah
Reszte czasu spędziłem z Jasonem na piciu piwa i oglądaniu meczu.

Selena's Pov

Siedziałam właśnie ze Stell w moim pokoju i jak to my gadałyśmy o facetach
-Wiesz co ten kolega Justina Olivier masz może do niego nimer bo zaprosił mnie na randke ale moja mama wyszła z domu i zapomnieliśmy się wymienić
-Ja nie mam, ale mogę zadzwonić do Justina i go poprosić o numer co ty na to
-Yy ok ale nie mów że to dla mnie prosze
-Ok
Zabrałam telefon z szafki i szybko wybrałam numer mojego chłopaka po dwuch sygnałach
-Hej słońce -powiedział z rozbawieniem
-Hej skarbie mam sprawe
-Taak jaką
-Dałbyś mi numer Oliviera
-Czekaj czekaj po co ci -zapytał , w jego głosie wyczułam zazdrość
-Mam do niego sprawe prosze cie daj mi
-Coś kręcisz Sel -Boże zaraz mu powiem że to dla Selly naprawde
-Kochanie prosze cie
-Ok wyśle ci SmS
-Dziękuje pa-już chciałam rozłączyć się kiedy to jaśnie pan Justin mi przerwał czynność
-Selena
-Tak
-Spotkamy się dziś wieczorem
-Yyy niech pomyślę ok czemu nie
-Ok ubier się sexi kotek będę o 20 po Ciebie kocham Cię
-PA
Pewnie dziwicie się czemu mu nie odpowiedziałam ze też go kocham a więc chce go troche wkurwić gdy jest zły na mnie jest jeszcze bardziej pociągający, z zamyślen wyrwał mnie dźwięk sms od Justina z numerem jego kumpla szybko podałam go Stelly a ta odrazy zwoniła do niego.
-Kochana ja się będę zbierać Olivier zaprosił mnie do Klubu
-To wspaniale, tylko Stella pamiętaj ja chce być chrzesną matka - dziewczyna przytuliła mnie i wyszła z mojego domu.
Ja natomiast zaczęłam szukać czegoś sexownego...

-------------------------------------------------------
Hej obiecałam że dodam dziś jeszcze jeden rozdział i dodaje wiem że zaraz bede mieć komentarze typu ''robisz błęde chciałam powowiedzieć tylko że naprawde ja się męcze z pisaniem rozdziału piszepare  godzin i ciągle coś poprawiam a słysze tylko wąty dziękuje za pozytywne komentarze i widzę że ludzie kochają moje opowiadanie <3 myślałam nawet nad usunięciem bloga lub zawieszeniem go naprawde staram się jak moge to tyle chciałam powiedzieć jeśli
DO następnego!
A oto nowa postać

Conor Lovato


4 komentarze: