piątek, 18 lipca 2014

Prolog

''Czy osoba, ktora powinna darzyc cie miłością może być przez Ciebie znienawidzona. TAK tak właśnie ja Selena Gomez nienawidze wlasnego ojca przez niego moja kochana mama sie zabiła przez niego musiałam sie tu przeprowadzić nie cierpie jego i jego nowej żonki oni są okropni. Może i nie skończyłam 18 lat , ale nie moge doczekać się tego dnia kiedy bede mogła wreszcię stąd uciec od szkoły ,domu  od wszystkiego. Po co ma żyć obok ludzo, któży traktuja mnie jak śmiecia jak kogos kim można pomiatać w New Jersey miałam wszystko czego chciałam, ale wszystko się zmieniło a ja razem z tym nie jestem już miłą sympatyczną skrytą w sobie Selena Gomez jestem inna potrafie zawalczyć o swoje, nie pozwole alby stało sie to co stało sie 2 lata temu w New Jersey już nikt nie sprawi że bede płakać. Nie mam komu sie wypłakać , ale za to stane się silna .''

1 komentarz:

  1. Ciekawe co sie stało 2 lata temu...
    No nic. Czytam dalej.
    + jakbyś mogła to usuń weryfikację obrazkową bo to strasznie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń