środa, 24 grudnia 2014

WESOŁYCH Świąt!!+ Informacja

Kochani chciałam wam życzyć Wesołych Świąt. spełnienia marzeń i żeby następny rok był tak wspaniały jak obecny oraz udanego sylwestra. . Cierpliwości do mojej osoby byście nadal pisali tak piękne komentarze.
Ja ze swojej strony obiecuję że rozkręcę to opowiadanie byście się nie nudzili . Wesołych i HappyNew Year.
🎉🎉🎉🎅🎄🎁❤❤❤
             
             INFORMACJA !!
Już jutro dodam Nowy rozdział będzie on bardzo smutny i będzie w nim dużo płaczy ;(
Oto kawałek z niego tak na święta heheh
''-Tatusiu czemu nie możesz być z moją mamusią razem -zapytał ze smutną miną Mike
-Kochanie ja i mamusia już się nie kochamy jesteśmy tylko znajomymi
-Ale ja nie chce byście bylo osobno -mały rozpłakał się a ja przytuliłem synka
-Kochanie nie płacz -mały podniusł głowę i powoedział coś przez co moje serce rozpadło się na milion kawałeczków coś co rozbiło plan zdobyćia Seleny teraz już nigdy nie   moja
-Tatusiu zrób coś ja nie chce by wójek Lucas był moim tatusiem mamusia bierze ślub za 3 tygodnie zrób coś plosie ''

Pamiętajcie Kocham was i dziękuję że jesteście ze mną !!! KOCH WAS !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz